Δελτίο Τύπου για την έκθεση της ΚΑΛΛΙΑΣ ΚΟΥΒΑ


Τίτλος Έκθεσης … Θραύσματα (από τον κόσμο του πραγματικού )

   Μετά από πολλά χρόνια που ασχολήθηκα με την τοιχογραφία, σχεδόν αποκλειστικά, φέτος έχω την χαρά να παρουσιάσω ξανά ζωγραφική. Αυτή την φορά, μελετώντας και ερμηνεύοντας αγαπημένα έργα της Αναγέννησης και του Μπαρόκ… Αυτό σημαίνει πως τα πλησιάζω όχι αντιγράφοντας τα αλλά αφήνοντας τα να δουλέψουν μέσα μου με ένα πιο εσωτερικό τρόπο.  Από την  συνομιλία μου μαζί τους, προκύπτει ένα έργο.
Πλησίασα πρόσωπα κοριτσιών της πρώιμης Αναγέννησης, τον Τιτσιάνο, τον Ραφαήλ, τον Τζορζιόνε.
Ανασχημάτισα λουλούδια του 1700… Δημιούργησα τους δικούς μου πρωτόπλαστους που γιατρεύουν οι ίδιοι τις πληγές τους και αναγεννιούνται μέσα από το ίδιο τους το φως.
    Το ταξίδι μου αυτό είναι ένα ταξίδι αυτογνωσίας γιατί για να πλησιάσω τις ποιότητες της Τέχνης του παρελθόντος, εκλέπτυνα όχι μόνον την τεχνική μου αλλά και την ψυχή μου. Η Τέχνη δεν είναι για μένα αυτοσκοπός. Είναι ένα εργαλείο για να εισέλθω στο βασίλειο του πραγματικού.

Η πρώτη παρουσίαση των έργων μου θα γίνει στις 4 Ιουνίου
σε ένα σπίτι στη Βαρυμπόμπη και η δεύτερη θα είναι στους Παξούς, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου, από την 1η μέχρι τις 15 Αυγούστου 2011.


Επτάνησα - Ιόνιο - Ionian islands !

Καλώς όρισες Επτανήσιε!

«Σαν πεθάνω εδώ θάρθω με τα μύρια φαντάσματα, άϋπνα μέσα σε άϋλα γνέφια ή σε ασημοβολής μαϊκά συντέφια τάγια της νύχτας να χαρώ μυστήρια Να ιδώ των ξωτικών τα πανηγύρια, των τελωνιών τα θεότρελλα κέφια, του νεραϊδοχορού ν’ακούσω ντέφια και Σειρήνων τραγούδια ή μαρτύρια. Κι άμα στ’αστερινά τους χρυσαμάξια οι άγγελοι φύγουν και ο ήλιος φέξη πίσω ύμνο στην τετραγάλανη μονάξια, πουλί τ’αγριου γιαλού, θα κελαϊδήσω. Τεχνίτρα η πικροθάλασσα παράξια της λαλησιάς μου θα βαστάη το ίσο» Λ. Μαβίλης

Η Μουσική μας!

Οι επισκέπτες μας