ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΒΙΖΥΗΝΟΣ

Αθήνα 28/11/2014


ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΒΙΖΥΗΝΟΣ



Το τμήμα χορού & θεάτρου της ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, σας καλεί να παρακολουθήσετε το έργο  του Γεωργίου Μ. Βιζυηνού «Το Αμάρτημα της Μητρός μου», σε σκηνοθεσία του επτανήσιου καλλιτέχνη, Ηλία Λογοθέτη και παραγωγή της εταιρείας  «ΩΔΗ»,  (για όγδοη χρονιά), στο ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ.

Το διήγημα του Γεωργίου Βιζυηνού «Το Αμάρτημα της Μητρός μου» παρουσιάζεται χωρίς καμία απολύτως αλλαγή στη γλώσσα ή περικοπή του κειμένου. Έργο αριστουργηματικό, γραμμένο από ένα μέγιστο Συγγραφέα που πίστευε ότι το ζήτημα της γλώσσας, « το περί νεοελληνικής γλώσσης ζήτημα είναι ουσιωδέστερον ακόμη και αυτού του ανατολικού ζητήματος» για το Έθνος μας.

Ο Γεώργιος Βιζυηνός αυτοσυστήνεται στο Αμάρτημα της Μητρός μου με τον παροιμιώδη ιλιγγιώδη τρόπο του και ο συνταρακτικά γραμμένος μύθος του ομώνυμου διηγήματος ζωντανεύει  επί σκηνής. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τραγούδια που ακούγονται είναι ποιήματα του Γεωργίου Βιζυηνού και μελοποιήθηκαν ειδικά για την παράσταση.

Η παράσταση παράλληλα με την εξέλιξη της πλοκής, αναδεικνύει τη γοητεία της γλώσσας, τη λεπτότητα των αισθημάτων και τις αποχρώσεις του χαρακτήρα του Βιζυηνού και της μητέρας του και αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση χρήσης εικαστικού και μουσικού περιβάλλοντος. 


Κι’ από τότε που θρηνώ
Το ξανθό και γαλανό
και ουράνιο φώς μου,
μετεβλήθη εντός μου
και ο ρυθμός τού κόσμου

Κρατήσεις θέσεων, στα τηλέφωνα της Ε.Ε.Ε. : 2102130177-6946259240


Σκηνοθεσία: ΗΛΙΑΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ

Σκηνογραφία: ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΗ
Μουσική: ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΛΗΝΙΑΔΑΚΗΣ
Φωτισμοί: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ

Παίζουν οι ηθοποιοί:

ΗΛΙΑΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ , ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΡΔΙΤΣΙΩΤΗ, ΣΑΒΒΑΣ ΣΟΥΡΜΕΛΙΔΗΣ

                        

ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ : Πειραιώς 256 - Ταύρος
Παραστάσεις: Κάθε Σάββατο 18:00 και 20:30 - Κυριακή 19:30 
Εκτός των ημερομηνιών : 6 και 7 Δεκεμβρίου και 24 και 25 Ιανουαρίου.
Τιμές εισιτηρίων για τα μέλη της Ε.Ε.Ε.:  10 €  & 5€  για παιδιά έως 18 ετών



Επτάνησα - Ιόνιο - Ionian islands !

Καλώς όρισες Επτανήσιε!

«Σαν πεθάνω εδώ θάρθω με τα μύρια φαντάσματα, άϋπνα μέσα σε άϋλα γνέφια ή σε ασημοβολής μαϊκά συντέφια τάγια της νύχτας να χαρώ μυστήρια Να ιδώ των ξωτικών τα πανηγύρια, των τελωνιών τα θεότρελλα κέφια, του νεραϊδοχορού ν’ακούσω ντέφια και Σειρήνων τραγούδια ή μαρτύρια. Κι άμα στ’αστερινά τους χρυσαμάξια οι άγγελοι φύγουν και ο ήλιος φέξη πίσω ύμνο στην τετραγάλανη μονάξια, πουλί τ’αγριου γιαλού, θα κελαϊδήσω. Τεχνίτρα η πικροθάλασσα παράξια της λαλησιάς μου θα βαστάη το ίσο» Λ. Μαβίλης

Η Μουσική μας!

Οι επισκέπτες μας