ΕΝΩΣΗ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ"


Κυριακή 7 Ιουνίου στην εκπομπή  "Σπίτι μου, σπιτάκι μου"
αφιέρωμα στην Κέρκυρα

Σήμερα, Κυριακή 7 Ιουνίου στην εκπομπή "Σπίτι μου, σπιτάκι μου" από το τηλεοπτικό κανάλι Alpha, αφιέρωμα στην Κέρκυρα, με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια, τοπικές γεύσεις και προϊόντα.


Eυχαριστούμε το κανάλι του Alpha και την εκπομπή "Σπίτι μου σπιτάκι μου" για την πρόσκληση στην ΕΝΩΣΗ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, με σκοπό να παρουσιάσουμε τα νησιά του Ιονίου σε σειρά εκπομπών, ξεκινώντας από την Κέρκυρα.

Ιδιαίτερα θα ευχαριστήσουμε:

την Κερκυραϊκή Ένωση Ελευσίνας και τον Πρόεδρό της κο Θεόφιλο Δολιανίτη για την παρουσίαση των παραδοσιακών χορών. Την ακούραστη δασκάλα του χορευτικού Μαρία Βαλαβάνη με τις υπέροχες παρουσίες των χορευτών, τους εκπληκτικούς αδελφούς Σκολαρίκη που μας ταξίδεψαν νοερά στο νησί μέσα από τις μουσικές τους αναζητήσεις και για την μεταξύ μας συνεργασία, τους μουσικούς Γιαννούλη Μαργώνη και Σταύρο Ντίνα για την ευγενική συμμετοχή τους και τέλος,

τους επιχειρηματίες από την Κέρκυρα, για την άμεση ανταπόκρισή τους, με προσφορά από τοπικά προϊόντα της Κέρκυρας, που συνέβαλαν στην όσο το δυνατόν καλύτερη ανάδειξη του παραγωγικού πλούτου της Κέρκυρας,

καθώς και όλους όσους συμμετείχαν, ώστε να πραγματοποιηθεί το αφιέρωμα στην Κέρκυρα.

Καλό καλοκαίρι Επτάνησα


ΕΝΩΣΗ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ



Επτάνησα - Ιόνιο - Ionian islands !

Καλώς όρισες Επτανήσιε!

«Σαν πεθάνω εδώ θάρθω με τα μύρια φαντάσματα, άϋπνα μέσα σε άϋλα γνέφια ή σε ασημοβολής μαϊκά συντέφια τάγια της νύχτας να χαρώ μυστήρια Να ιδώ των ξωτικών τα πανηγύρια, των τελωνιών τα θεότρελλα κέφια, του νεραϊδοχορού ν’ακούσω ντέφια και Σειρήνων τραγούδια ή μαρτύρια. Κι άμα στ’αστερινά τους χρυσαμάξια οι άγγελοι φύγουν και ο ήλιος φέξη πίσω ύμνο στην τετραγάλανη μονάξια, πουλί τ’αγριου γιαλού, θα κελαϊδήσω. Τεχνίτρα η πικροθάλασσα παράξια της λαλησιάς μου θα βαστάη το ίσο» Λ. Μαβίλης

Η Μουσική μας!

Οι επισκέπτες μας